Hübriidtehnoloogia

PEUGEOT UUS DIISELHÜBRIID 508HYbrid4

 Peugeot ühendas sellel aastal esimesena maailmas diisel- ja elektrimootori. See uus tehnoloogia kannab nime HYbrid4. Maailma esimene täishübriid-diiselmootor HYbrid4 pakub enneolematuid sõiduelamusi läbi elektri ja diisli uudse koostöö. Selle tulemuseks on suurepärane sooritusvõime ning lihtne kasutusviis, tänu neljale sõidurežiimile. Seni pakkus Peugeot kaht diiselhübriidi – 508 RXH'i, mis kehastab moodsat kõrgklassi ning kompaktset ja ruumikat crossover'it Peugeot 3008HYbrid4.

Nüüd on Peugeot Hybrid4 mudelivalikusse lisandunud sedaankerega tippmudel 508. Selle neli sõidurežiimi on kohandatud igaks olukorraks. Hääletu elektrirežiim linnas, nelikvedu maastikule seiklema minnes, sportrežiim dünaamilisemateks sõitudeks ning soovi korral intelligentne automaatrežiim: juht on küll see, kes otsustab, aga tal on suurepärased abilised. HYbrid4 tehnoloogia ühendab endas 163 hj diiselmootori ja 37hj elektrimootori, mis vaheldumisi või samaaegselt töötades annavad autole kombineeritud võimsuseks kuni 200 hj. Sõiduki esiosas asuv diiselmootor annab oma jõu esiratastele, mida kasutatakse peamiselt pikemate vahemaade läbimiseks. Elektrimootor, mis on paigutatud sõiduki tagaosasse, suunab oma jõu tagaratastele. Selline kooslus on eriti ökonoomne just linnasõidul, sest elektrimootorit kasutatakse enim paigaltvõtul. Pidurdamisel tekkivat energiat kasutatakse akude laadimiseks. Iseseisvalt on elektrimootor ideaalne linnas sõites,olles ökonoomne, vaikne ja täiesti saastevaba!