DISAIN

Disain

 

Kõige paremini oleme me ilmselt tuntud tänu Peugeot’ kaasaegselt kaunile disainile. Kuid disainis kui sellises peitub palju enamat kui üksnes kaunis välimus. Ilu võib väljenduda ka muljetavaldavas funktsionaalsuses ja see on miski, mida meie disainerid iialgi kahe silma vahele ei jäta.

2009. aastal Frankfurti Autonäitusel esitletud uus, revolutsiooniline kontseptsioon-sõiduk BB1 on vaid 2,50 meetri pikkune (20 cm lühem kui Smart), ent mahutab 4 täiskasvanud reisijat, mis on maailmas täiesti erakordne!
 
Sõidukit liigutavad kaks tagarataste taha paigutatud piisava, 7.5 kW võimsusega mootorit. Kahe tagaistmete alla paigutatud akuga on sõiduki liikumisulatus ilma laadimiseta kuni 120 kilomeetrit. Juhikoht on vertikaalsem, kui tavalisel sõiduautol ning ruumi on kokku hoitud ka sellega, et põrandal puuduvad pedaalid. Tegemist on täiselektrilise sõidukiga, mille konstruktsioon, stiil, salong, ühenduvus jne pööravad automaailma arusaamad pea peale.
 
Loomingulisuse viljelemine
 
Alates oma esimese auto ehitamisest 1891.a on meie eesmärgiks olnud olla autotööstuse tipus stiilitunnetuse ja elegantsuse osas. Seda lakkamatut pürgimist esteetiliste tippsaavutuste poole kehastab ehk kõige paremini meie Autodisaini Keskuse ehk ADNi (Automotive Design Network) hoone. ADN koondab endas Peugeot’ loojate kogemust ja talente. See inspireeriv ja äärmiselt kaasaegne hoone on tööpaigaks mitmele autodisaini vallas väga tuntud eksperdile. Keskust võib pidada tuleviku Euroopa autodisaini ja autotööstuse kõige helgemate ja kõige uuenduslikumalt meelestatud peade hüppelauaks.