Alates 25. Veebruarist möirgab enam kui 200-aastane peugeot lõvi veelgi valjemini

Alates 25. Veebruarist möirgab enam kui 200-aastane peugeot lõvi veelgi valjemini

Maailma üks vanimaid tegutsevaid autotootjaid uuendab põhjalikult oma identiteeti ning võtab kasutusele uue logo, pöörates kaubamärgi ajaloos uue lehekülje. Alates 25. veebruarist 2021 asendab senist figuuri suursugune ja vapilik lõvipea.

Alates 1850. aastast on ettevõttel olnud kasutusel järjestikku kümme logo, mis kõik inspireeritud lõvist. Nüüdne versioon on juba üheteistkümnes ning paistab eelkäijatest silma eelkõige jõulisuse ja ajatu elegantsiga.

PEUGEOT on alati ajaga kaasas käinud, olnud innovatsiooni eesliinil ja pakkunud omast ajast ette rutates uute vajaduste, harjumuste ja muutustega kokku sobivaid mobiilsuslahendusi.

Viimase 10 aasta jooksul on kogu mudelirivi läbinud kardinaalseid muudatusi nii disainis kui tehnoloogiates ning alates 2010. aastast kasutusel olnud lõvimärk läbibki uuenduskuuri peamiselt selleks, et hoida sammu Peugeot autode kiire arenguga ja jõulise liikumisega premium-segmendi poole.

Värske identiteediga uuenev mudelirivi juhatatakse sisse täiesti uue Peugeot 308-ga, mis veel sel aastal turule jõuab.

Uus logo on loodud kestma

Just seetõttu on otsustatud valida vapilik disain – ajatu, universaalne ja multikultuurne vorm. See sümboliseerib ühtekuuluvust ja tunnustust. Enesekindla ja ajatu uue identiteediga liidab PEUGEOT oma pika ajaloo hüpermodernsusega.

PEUGEOT uus identiteet ühendab endas kahte olulist printsiipi:

  • Ela hetkes

Maailmas, mis pidevalt muutub ja areneb üha kiiremini, on just aeg saanud üheks kallimaks varaks.  Selles muutuvas maailmas pakub PEUGEOT võimaluse nautida iga hetke täiel rinnal.

  • Naudi kompromissitut kvaliteeti

Autod, müügiesindused, lisavarustus, veebilehed, kommunikatsioon – kõigis kokkupuutekohtades on PEUGEOT lubadus pakkuda ühtlaselt kvaliteetset brändikogemust.

Uue ajastu lõvid
Läbi värske rahvusvahelise kampaania puudutab PEUGEOT tänapäeva “lõvide” uut territooriumi – aeg. Igas vanuses, erinevatest kultuuriruumidest ja mitmekülgsete taustadega UUE AJASTU LÕVID hindavad võimu ja raha asemel eelkõige kvaliteetaega.

Brändi eesmärk on julgustada oma kliente haarama oma aja ohjad ja nautima iga hetke.

Peugeot on esindatud 160. riigis 10 000 müügikohaga ja mullu müüdi maailmas peaaegu 1 200 000 uut sõidukit.