Peugeot on taaskord turuliider tarbesõidukite segmendis

Peugeot on taaskord turuliider tarbesõidukite segmendis. 2016 aastal müüdi Eestis kokku 784 uut Peugeot tarbesõidukit ehk pea 18% kogu turumahust. Kasv võrreldes eelmise aastaga oli 8%, ning tarbesõidukite koguturg kasvas omakorda 12%.

„Uuringud näitavad, et tarbesõiduki omanikule on kõige tähtsamad omadused auto töökindlus ja funktsionaalsus. Ettevõtted ei saa omale lubada tööseisakuid transpordivahendi hoolduse või remondi tõttu. Peugeot sõidukid on tuntud töökindluse, madala kütuse- ja ülalpidamiskulude poolest,“ kommenteeris Rasmus Tali, Peugeot Baltic tegevjuht.

Tali sõnul on Peugeot müügiedus olulist rolli mänginud ka uute mudelite pakutavad eelised konkurentide ees, ehk kõik uued mudelid on saanud veelgi säästlikumad Euro6 mootorid ning juhtide käsutuses on segmendi parim mugavus-ja turvavarustus. „Väga olulisel kohal on ka autoga seotud teenuste kättesaadavus, seetõttu on Peugeot’ eeliseks ka suurim müügi- ja hooldusvõrk Eestis,“ lisas Tali

Peugeot oli aasta kokkuvõttes edukaim ka tarbesõidukite mudelite lõikes, müües aastaga tervelt 495 Peugeot Partnerit, järgnesid Peugeot Boxer 179 ja Expert 54 ühikuga.

Kasvas ka Peugeot sõiduautode müük, 2016 aastal müüdi kokku 958 sõidukit, kasvatades oma müüki tervelt 13% võrra, samal ajal kui kogu turu kasv oli 10%, ehk kokku 23 129 ühikut. Peugeot sõiduautode turuosa oli 4,1% ning sõiduautode ja tarbesõidukite turuosa kokku 6,3%.